Buro International Tielt (magazijn en kantoor) open in de kerstvakantie,  Burocomfort Sint-Niklaas gesloten van 24 december t.e.m. 1 januari 2025. Fijne feestdagen!

Buro International helpt jou graag bij het ontwerpen van een modern, efficient en duurzaam kantoor. Dankzij onze jarenlange ervaring en know-how weten we perfect hoe we de inrichting van een gloednieuwe werkplek of renovatie van een bestaand kantoor kunnen aanpakken. Vaak vergen nieuwe noden op de werkplek ook nieuwe oplossingen. We doen ons best om jouw behoeften te begrijpen en om te zetten naar oplossingen. We creëren voor jou en in samenspraak met jou hét ideale kantoor, groot of klein!

Transformeer je werkruimte tot een aangename en warme plek, in lijn met jouw bedrijfsvisie: het perfecte visitekaartje.

Bij elk nieuw project houden onze ervaren medewerkers rekening met verschillende parameters: wat is de visie van het bedrijf? Wie zijn de klanten? Welke zijn de noden van de medewerkers? ...

De kantoorruimte is hét visitekaartje van een bedrijf en ze is bepalend voor de ervaring van de klanten. Ze straalt bij voorkeur gastvrijheid uit, maar ook professionalisme. Ze is warm, maar ook functioneel. Het loont om goed na te denken over elk interieurconcept. Immers, een aangename en comfortabele werkplek zorgt ook voor tevreden medewerkers. Werkgeluk zorgt bij gevolg ook voor een hogere productiviteit.

We've got you covered and installed!

Gratis intakegesprek

Ontdek hoe we jouw kantoorruimte kunnen optimaliseren.

STAPPENPLAN NA AANVRAAG PROJECTINRICHTING

Bij een projectinrichting op maat gaan wij steeds systematisch te werk volgens een stappenplan:

Projectinrichting

Stap 1 - Intakegesprek

Tijdens een intakegesprek achterhalen onze adviseurs jouw projectbehoeften, zoals budget, stijl- en kleurvoorkeuren, ruimtevereisten, etc.

We gebruiken onze eigen 'klavertje 4' methode om jouw bedrijfswaarden en behoeften precies te begrijpen. We onderzoeken vier domeinen: marketing, efficiëntie, HR-visie en budget.

Daarna gaan we dieper in op kleur- en stijlvoorkeuren. We presenteren vier stijlen en werken toe naar de meest geschikte en gepersonaliseerde oplossing voor jou!

Voor complexe dossiers kunnen we onze Spaceplanner gebruiken, waarmee we anoniem personeelsleden kunnen bevragen over hun behoeften op de werkvloer.

Na het gesprek krijg je een persoonlijke adviseur toegewezen die alles van begin tot het einde nauwlettend opvolgt.

Stap 2: voorstel

Stap 2 - Voorstel

Na de analyse van de behoeftes, volgt een voorstel voor de inrichting van de werkvloer en een budgetraming. Daarna worden indien gewenst elementen verwijderd of toegevoegd.

2D Tekening

Stap 3 - Tekening

We bezorgen de klant een 2D tekening en een beperkte weergave in 3D, samen met een aangepaste prijsofferte en een indicatie van de leveringstermijn.

Stap 4 - Levering

Buro International levert de bestelde goederen. Ons eigen logistiek team of de onderaannemer waar wij nauw mee samenwerken, staan in voor de realisatie en de montage van de geleverde meubelen. Uiteraard gebeurt dit steeds onder toezicht van de aangewezen projectleider.

Moodboard

Wij gaan voor jou aan het werk

Onze ervaren medewerkers stellen je professioneel en met passie hun expertise voor door middel van een interieurconcept, dat rekening houdt met de eigenheid en visie van jouw bedrijf. We luisteren en stellen onze expertise ter beschikking.
Van lay-out tot vormgeving en keuze van de beste materialen en kleuren voor de juiste sfeer, wij staan je met raad en daad bij, zodat jouw project gewoon perfect wordt.
Wij maken een offerte en na jouw goedkeuring staat ons gespecialiseerd team paraat voor de correcte uitvoering van je droomproject, rekening houdend met het vooropgestelde budget en timing.

Laat jouw kantoorruimte schitteren

In een markt vol concurrentie kan een goed uitgedachte en aangepaste interieurinrichting het verschil maken. Een slimme opstelling van bureaus, ergonomische bureaustoelen, vergaderzalen met perfecte akoestiek, stille ruimtes, een leuke koffiehoek of een gezellige lunchplek, er zijn oneindig veel mogelijkheden. Wij helpen je graag de juiste keuzes maken. Investeren in een kantoor op maat loont. Zowel klanten als medewerkers plukken er de vruchten van.

Ontdek de Spaceplanner

Met deze tool kunnen werkgevers de kantoor- en thuiswerkruimte-behoeften en voorkeuren van hun werknemers in kaart brengen. Via een vragenlijst komen we meer te weten over de activiteiten van jouw werknemers op hun kantoor- en thuiswerkplek, hun gebruik van het kantoormeubilair en accessoires, en hun persoonlijke voorkeuren.

Met de analyses die hieruit komen, streven we ernaar om de werkruimtes te optimaliseren, zodat deze niet alleen functioneel zijn maar ook naadloos aansluiten op ieders individuele levensstijl. 

Op deze manier bouwen we aan een aangename werkomgeving die perfect past bij de unieke behoeften van alle werknemers binnen jouw bedrijf.

Spaceplanner screenshot

Interesse om de Spaceplanner in te zetten in jouw bedrijf? Vraag nu jouw gratis demo aan.